نامهی من به کدبانوشکریه و کدبانو یون و آن بانوان افغان=پشتون که ویرانگری به همجنسان شان دارند!
مقدمه
از دید قرآن کریم وسنت نبوی ، زنان دارای شآن وجایگاه والا هستند وو ظیفه دارند در امور سیاسی و اجتماعی جامعه اسلامی مشارکت فعال داشته باشند قرآن کریم می فرماید
گاهی یک داستان، افزون بر سرگرمی، پمی نیز در دل خود نهفته دارد. این داستان نیز از همان دست است
نامهی من به کدبانوشکریه و کدبانو یون و آن بانوان افغان=پشتون که ویرانگری به همجنسان شان دارند!
نمایندهی مبان
هر دستی که از بیگانه را میگویید، به ویژه پاکستان را، آن دست تنها به شما درازست، چون غیر افغانان از زن و مرد اهل معامله نیستند.
روز هزارو سیصدو پنجاه و شش جنبش زن زندگی آزادی مردم ایران...
مقالات دیگر...
- از سرکهای هرات تا فردای آزادی؛ روایت مقاومت زنان افغانستان
- بیاد دنیای امن و آزاد
- تقدیر من یا تدبیر من؟ نهخوردیم از آش مسعود، کور شدیم از دود مسعو دبخش دوم
- از جاغوری تا بام جهان؛ ذکیه احمد و شکست نمادین دیوارهای حاکمیت
- جهاد و مجاهدت از منظر قرآن وسنت نبوی ص!
- پشتپرده امارت فضیلت؛ روایت بیپرده از خشونت، شکنجه و انکار
- گرانیه دیگه !
- طالبان و حراج دوباره افغانستان
- تقدیر من یا تدبیر من؟
- آیینۀ تاریخ
