افغان موج   

نامه سرگشاده برای حکمتیار

اشتراک حزب شما در انتخابات جعلی و تقلبی 2014  و تسلیم شدن شما زیر چکمه اشغالگران بعقیده من عزت شما را از آنچه بود ! نیز پائینتر میسازد بار اولیکه این موضوع را شنیدم باورم نمیشد و حالا هم باورم نمیشود که این تصمیم شما باشد گمان میکنم در وفات شما افواهات درست باشد؟ به هر حال .... که شما به چنین ذلت تن در دهید ما متحیرم که مقاومت ظاهری ؟ 13 ساله خود را بخاطر هیچ چرا در زباله دانی اشغالگران انداختید خود خواهی های شما که باعث قتل هزاران هموطن ما گردیده است شما با یکجاه شدن همرای اشغالگران و اجیران مزدور صفت داخلی شان همان اندک آبروئی که داشتید نیز باختید بهتر میدانم کلمه مقدس اسلام را از پهلو نام حزب تان حذف نمائید منتظر ایمیل بعدی من باشید که در مورد شما افشاء گری های بیشتر را تقدیم هموطنان خواهم نمود عمل شما و اشتراک در انتخابات را خلاف اسلام کفر مطلق و تسلیم به اشغالگران میدانیم  و به دربار الهی توبه کرده ؟ و از تصمیم کفری الحادی برگردید عمل شما مغایر احکام و اوامر الهی میباشد ؟. در خاتمه این مضمون را بخوانید اگر شما کدام دلیل مقنع دارید لطفاً ارائه بدارید !!!
تالیف : عبدالقادر عبدالعزیز
مترجم : ابوبصیر بیسارانی

الحمد لله رب العالمین ، و الصلاة و السلام علی مبعوث رحمة للعالمین ، و علی آله و صحبه و من تبعهم باحسان الی یوم الیدن.
جهان با خبر عملیاتهای مبارک ۱۱سپتامبر و پست و ذلیل شدن آمریکا لرزید ، هنوز یک ماه نگذشته بود که آمریکا تصمیم گرفت که این ذلت را با یورش و حمله به افغانستان جبران کند.
در این مدت زمانی ، بسیاری از انسانهای به ظاهر سیاسی و دینی نظریاتی گمراه گرانه و حتی بعضی اوقات دیدگاههای کفر آمیزی را نیز در این باره صادر می کردند ؛ تا جایی که بیم آن می رفت که این به عنوان دین تفاسیر آلوده از طرف مردم قبول گردد .

پس به عنوان وظیفه ای که به خاطر علمم بر دوشم گذاشته شده این کار« روشنگری » را بر خودم لازم دانستم (واذاخذ الله میثاق الذین اوتوالکتاب لتبیننه للناس ولا تکتمونه )ال عمران ۱۸۷(وبیاد بیاور ای پیامبر)آنگاه را که خداوند پیمان موکد (برزبان انبیاء)از اهل کتاب گرفت که باید کتاب (خود)را برای مردمان آشکار سازید وتوضیح دهید وآن را کتمان نسازید.(ان الذین یکتمون ماانزالنا من البینات والهدی من بعد ما بیناه للناس فی الکتاب اولئک یلعنهم اللاعنون * الا الذین تابواواصلحواوبینوا فاولئک اتوب علیهم واناالتواب الرحیم )کسانی که آنچه را ما از دلیلهای روشن وهدایت نازل کردیم بعد از آنکه برای مردم روشن وهدایت ساختیم مخفی کردند خداوند ولعنت کنندگان آنها را لعنت می کنند مگر کسانی که توبه کنندوصالح شوند وآن را روشن سازند من از آنها توبه می پذیرم وبراستی که من توبه پذیر ومهربانم . وصحابه براین اساس با پیامبر صلی الله علیه وسلم بیعت دادند که هدایت رابرای مردم بیان کنند و دراین راه از هیچ طعنه ، سرزنش ولومه ای نترسند.

دینهای قبلی به این دلیل تحریف شد که گمراهی زیاد شد وعلما سکوت کردند . خداوند می فرماید : قل یا اهل الکتاب لا تغلوا فی دینکم غیر الحق ولاتتبعوا اهواءقوم قد ضلوامن قبل واضلواکثیراوضلواعن سواءالسبیل [ مائده ۷۷ ] بگو ای اهل کتاب به ناحق راه افراط وتفریط مپویید و از اهواء وامیال گروهی که پیش ازاین گمراه شده اند وبسیاری را گمراه کرده اند واز راه راست منحرف گشته اند ، پیروی ننمایید آنها یی هم که حق را می دانستند به صومعه ومعبد ها فرار کردند تا آن وقت که مردند وحق هم با آنها از میان رفت . خداوند می فرماید : ” ورهبانیه ابتدعوها ما کتبناهاعلیهم الاابتغاءرضوان الله ” [ حدید ۲۷ ] و(پیروان عیسی)رهبانیت سختی را پدید آوردند که ما آن را بر آنان واجب نکرده بودیم ، ولیکن خودشان آن رابرای بدست آوردن خوشنودی خدا پدید آورده بودند . تا اینکه وقتی پیامبر ظهور کرد تنها چند نفر معدود با حق بودند مثل زید بن عمرو بن نفیل که برای پیدا کردن حق سفرهای بسیاری کرد (بخاری)وکمی قبل از بعثت بر حق وفات کرد .ولی این تحریف به دین اسلام راه نیافت بلکه باآمدن هرگمراهی خداوند کسی را مجدد دین وسبب حفظ دین می کرد ، برای اینکه حق تا قیامت باقی بماند . چون بعد از پیامبر کسی مبعوث نخواهد شد وخدا وعده داده است که ” انا انزلنا الذکروانا له لحافظون ” [ حجر۹ ] ماخود قرآن رافرستادیم وخود ما پاسدار آن می باشیم . ودر حدیث هست که طائفه ای از امت همیشه وجود دارد که مبارزات مسلحانه می کنند و بر حق هستند ومعاندان ضرری به آنها نمیرسانند از خداوند می خواهیم که مارا از آنها قراردهد وهرگز از بیان حق دست بر نداریم . ( ۱)
پس به توفیق خداوند می گویم :
یکی ازمسائلی که نزد بسیاری به گمراهی کشانده شده است این است که: ” ارهاب (ترساندن)از اسلام است وکسی که این را انکار کند کافر است . ”
چون خداوند می فرماید : ” واعدوالهم ما استعلتم من قوه ومن رباط الخیل ترهبون به عدوالله وعدوکم ” [ انفال۶۰ ] برای (مبارزه با)آنان تا آنجا که می توانید نیروی (مادی ومعنوی )و(از جمله ) اسبهای ورزیده آماده سازید تا به این وسیله (آمادگی وسازوبرگ جنگی )دشمن خویش را بترسانید . پس ترساندن دشمنان جزئی از اسلام است وکسی که آن را انکار کند کافر است . چون ” وما یجحد بآیاتنا الا الکافرون ” وآیات ما را انکار نمی کنند مگر کافران ومی فرماید : ” ومن اظلم ممن افتری علی الله کذبا او کذب بالحق لما جاءه الیس فی جهنم مثوی الکافرین ” [عنکبوت۶۸ ] آخر چه کسی ستمگر تر از کسی است که بر خدا دروغ بندد ویا (دین )حق را چون بدو برسد تکذیب کند ؟آیاجایگاه کافران دوزخ نیست پس هر کس بگوید اسلام از ارهاب ( ترساندن دشمنان ) بری است کافر است.
بنابر این کسانی که از میان مسلمین می گویند ما هم با ارهاب می جنگیم در واقع با اسلام می جنگند ، هرچند لباس دین بر خود بپوشانند.
دومین مسئله آمریکا دولتی کافر ودشمن خدا وپیامبر صلی الله علیه وسلم است .
خداوند می فرماید : ” ان الذین کفروامن اهل الکتاب والمشرکین ” . [ بینه ۶ ] مسلما کافران اهل کتاب ومشرکین ” لقد کفروالذین قالواان الله هو المسیح ابن مریم …. ” [ مائده ۱۷ ] بطورمسلم کسانی که می گویند خدا مسیح پسر مریم است کافرند ….تا ” ….لقد کفرالذین قالوا ان الله ثالث ثلاثه ” [ مائده ۷۳..] بیگمان کسانی کافرند که می گویند خداوند یکی از سه خداست .و ” قاتلواالذین لا یومنون بالله ولا بالیوم الاخر ولا یحرمون ماحرم الله ورسوله ولا یدینون دین الحق من الذین اوتواالکتاب حتی یعطوا الجزیه عن ید وهم صاغرون ” . [ توبه ۲۹ ] باکسانی از اهل کاتب که نه به خدا ونه به روز جزا ایمان دارند ونه چیزی را که خدا وفرستاده اش تحریم کرده اند حرام می دانند ونه آیین حق را می پذیرند پیکار وکارزار کنید تا زمانی که خاضعانه (به اندازه توانایی)جزیه را می پردازند وکافر دانستن یهود ونصاری از ضروریات دین است وهر کس این را انکار کند کافر است.
وخداوند می فرماید : ” ان الکافرین کانوالکم عدوامبینا .” [ نساء۱۰۱ ] بیگمان کافران دشمنان آشکار شما هستند. پس آمریکا دولتی کافراست ارهاب وی واجب است تنها کفر وی ارهابش را بر مسلمنان واجب می کند حالا که جز کفر جنگ و اذیت کردن مسلمان را هم دارد ، پشتیبانی از ضد مسلمانان را هم دارد.
آمریکا امروز زور گو در تمام جهان است وخیلی شبیه قوم عاد است که خداوند درباره آنها می فرماید : ” فاما عاد فاستکبروا فی الارض بغیرالحق وقالوا من اشد منا اولم یروا ان الله الذی خلقهم هو اشد منهم قوه وکانوا بآیاتنا یجحدون . ” [ فصلت ۱۵ ] واما قوم عاد در زمین به نا حق بزرگی فروختند وگفتند چه کسی از ما قدرت بیشتری دارد ؟ مگرآنان نمی دانستند که خداوندی که ایشان را آفریده است از آنان نیرومندتراست ؟ آنان پیوسته آیه های ما را انکار می کردند ونمی پذیرفتند .آمریکا درتمام کارهای مملکتها به بهانه ی حفظ امنیت ، حقوق بشروضد ارهاب و…..دخالت می کند که ظاهرا رحم است ولی در اصل عذاب است.
چه انسانیتی دارد دولت مجرمی که ، ساکنانش را کسانی تشکیل می دهد که از اروپا آمده وساکنان اصلی آن یعنی سرخ پوستان را بیرون کرده است .سپس برده هایی را از آفریقا آورده تادر آنجا برایشان کشاورزی بکنند بطوری که نصف ساکنان آفریقا را دزدیدند سپس بعد از آنکه برده ها نیاز آنهارا بر طرف کردند آنها را به لیبیریا در غرب آفریقا بردند تا در منافع آمریکا با آنها شریک نشوند .
چه انسانیتی دارد در حالی که تنها کسی که برای اولین و آخرین بار از سلاح هسته ای در هیروشیما وناکازاکی استفاده کرد او بود .
چه انسانیتی دارد در حالی که رئس جمهورقبلی نیکسون وعده داد که اگر باز گردد همه را به عصر حجر می برد.
آیا انسانیت دارد در حالی که بمب اورانیم اشعه دار را در عراق سپس افغانستان به کار برد به طوری که حتی اطفال دچار موجی شدن ها وسرطانهای عجیبی می شدند .
چه انسانیتی دارد در حالی که تنها مدافع یهودبرضد فلسطین در سازمان بین الملل با داشتن حق وتو است .
چه انسانیتی دارد در حالی که مجاهدان مسلمان را در هر جای زمین مثل کرواسی وآلبانی می گیردوتسلیم دولتش می کند تا زندانی یا به قتل برسد.
سومین مسئله :بعضی می گویند مردم عادی بی گناهند .
تقسیم کردن مردم به عادی یا غیر عادی یا غیر جنگجو ونظامی ، امری جدید در دین است . تقسیم شرعی این چنین است:
جنگجو که شامل ۱۵سال به بالا ست و غیر جنگجو که شامل اطفال وزنان وافراد پیر ومریض است که اگر اینها هم در جنگ شرکت کردند جنگجو به شمار می آیند.
پس در اروپا وآمریکا که زنان سرباز می شوند ، جنگجو حساب می شوند . این بحث مورد اتفاق علما است ودر المغنی ابن قدامه مقدسی مفصل آمده است .
پس شهروندان آنها بیگناه نیستند وحتی در حمله آمریکا به افغانستان اکثر مردم آمریکا وانگلستان مدافع بوش بودند.
پس بی گناهان تنها بچه ها ومسلمانان هستند که برای امری مباح آنجا رفته اند . کشتن آنها نیز در بعضی اوقات اشکال ندارد . دلیل این مطلب حدیثی است که صعب بن جثامه در بخاری روایت کرده که اصحاب از پیامبر صلی الله علیه وسلم درباره کشتن زن وبچه های کفار وقتی که شبانه بر آنها هجوم ببرند وتشخیص مشکل باشد سوال کردند فرمود:آنها از آنها هستند.
یعنی حکم کفر ولی ها یشان شامل آنها هم می شود واگر جدا کردن مشکل بود کشتن آنها اشکال ندارد وهمچنین اگر کفارمسلمانانی راسپر خود کردند (تترس)کشتن آن مسلمانان جایزاست.وخداوند آن مسلمان را با عمل خودش مبعوث خواهد کرد. چون ابن عمر از پیامبر صلی الله علیه وسلم روایت می کند :اگر خداوند عذاب را بر قومی بفرستد همه را می گیرد سپس بر اعمالشان مبعوث می شوند . وام سلمه رضی الله عنها درباره لشکری که راه می افتد تا کعبه را ویران کند روایت می کند که پیامبر صلی الله علیه وسلم فرمود :همه را به زمین فرو می برد سپس برنیتشان آنها را مبعوث می کند ….وابن تیمیه در مورد این حدیث در فتوای تتار ( مغولها ) بحث مفصلی دارد.
وخلاصه مساله این است که قاطی شدن بیگناه با جنگجو ها مانع از جنگ با آنها نمی شود. پس صحیح نیست که گفته شود شهروندانشان بی گناهند . هزاران بی گناه در بوسنی وعراق وفلسطین وافغانستان و چچن و……کشته شدند وبیشتر مسلمان بی گناه کشته می شود چرا کشته شدن وناراحتی برای مسلمان مهم نیست ولی خون کافر ارزشمند است .؟!
چهارمین مسئله :ناراحت شدن وهمدردی بر کشته شدن آمریکاییها
وقتی که انفجارات آمریکا رخ داد سران سرزمینهای مسلمان نشین وبعضی جماعات به اسم اسلامی از جمله اخوان و….جدا از اینکه انکار این کاررا از خودکردند ، اظهار همدردی وتاسف نیز کردند و این در دین اسلام جایز نیست چون خدا می فرماید:” فلا تاس علی القوم الکافرین . ” [ مائده ۶۸ ] بر گروه کافران غمگین مباش ” فلا تاس علی القوم الفاسقین . ” [ مائده ۲۶ ] بر قوم ستم پیشه ونافرمان غمگین مباش ووقتی که عذاب بر شهر مدین نازل شد پیامبرشان شعیب علیه الصلاه والسلام گفت :فکیف اسی علی قوم کافرین [ اعراف ۹۳ ] پس چگونه برحال قوم بی ایمان اندوه بخورم . این دین پیامبران است که بر هیچ دردی که بر کفار نازل شود ناراحت نشوند.
وهمچنین خداوند می فرماید: قاتلوهم یعذبهم الله بایدیکم ویخزهم وینصرکم علیم ویشف صدورقوم مومنین ویذهب غیظ قلوبهم [ توبه ۱۴و۱۵ ] با آن کافران بجنگید تا خدا آنان را با دست شما عذاب کند و خوارشان دارد وشمارا بر ایشان پیروز گرداند وسینه های اهل ایمان را شفا بخشد .وکینه را از دلهایشان بردارد . پس بیان می کند که نازل شدن عذاب وپستی بر کفار باید باعث شفای دل مسلمان شود وکسی که خلاف این باشد مومن نیست . پس واقعا این تاسف خوردن بر آنها نشانه ضعف ایمان وبی غیرتی وجهل به دین ودوستداری جاهلی است . ” فلا تاس علی القوم الکافرین . ” [ مائده ۶۸ ] برگروه کافران غمگین مباش.
پنجم :هر کس با آمریکا برضد مسلمانان هم پیمان شود کافر است وهر کس با حکام مرتد برضد مسلمانان متحد شود کافر است .
دلیل این است که می فرماید :یا ایها الذین آمنوالا تتخذوا الیهود والنصاری اولیاءبعضهم اولیاء بعض ومن یتولهم منکم فانه منهم ….. [ مائده ۵۱ ] ای مومنان یهودیان ومسیحیان را به دوستی نگرید ایشان برخی دوست برخی دیگرند وهرکس از شما با ایشان دوستی ورزد بیگمان از زمره ایشان بشمار می آید ……تا ” یا ایها الذین آمنوا من یرتد منکم عن دینه ” [ مائده ۵۴ ] ای مومنان هرکس ازشما از ایین خود باز گردد . بیان می کند که هر کس دوستدار کفار باشد کافری مثل آنها ست وبا این گفته تاکید می شود : من یرتد منکم عن دینه . وکمک همان دوستداری است : وما کان لهممن اولیاءینصرونهم .آنها دوستی ندارند تا آنها را کمک کند . پس همه دولتها کمک کننده آمریکا از جمله پاکستان ودولتهای خلیج و…کافر هستند . قبلا هم با حکم نکردن به آنچه خدا نازل کرده کافر بودند وکفر بر کفر زیاد کرده اند .ودولتهای کافرکار خود را با سخنهای مختلف توجیه می کنند.
نزدیک به یک قرن است که انگلیس با رهبری شریف حسن بزرگ مکه به ترکهای عثمانی به اسم انقلاب بزرگ عربی –که در اصل خیانت بزرگ عربی بود –حمله کردند تا اینکه در سالهای ۱۹۱۶-۱۹۱۸بر شام حاکم شدند وترکها را بیرون کردند ورهبر انگلیسی لورد لنبی حاکم شد تا اینکه این مسیحی انگلیسی گفت : ای صلاح الدین برگشتیم وانگلیس فلسطین را به یهود داد وفرانسه سوریه ولبنان را گرفت وانگلیس عراق واردن را در اختیار سایکس بیکو قرارداد وشریف حسین را در حالی که وعده پادشاهی عرب را به وی دادند به قبرس تبعید کردند(مراسلات الحسین /مکما هون)
وهم پیمانان شریف مثل امروز در اردن حاکم شدند فلسطین را خیانت بزرگ عربی ضایع کرد وحالا هم اینطور است ودر همان وقت انگلیس عراق را به وسیله مسلمانان هند از دست عثمانی ها گرفت ووقتی که مسلمانان هند جنگیدن با عثمانی ها را گناه پنداشتند شریف وعلمای خائن مکه و طرفدارو دوست وی فتوای جایز بودن آن را صادر کردند . پس انگلیس مسلمانان را به وسیله مسلمانان تسخیر کرد .
وفرانسه سال ۱۹۲۰با قرارداد سایکس بیکو به وسیله مسلمانان ، تونس والجزایر را گرفت و فرانسه سال ۱۹۵۴-۱۹۶۲م در جنگ آزادی با الجزایری ها به وسیله الجزایرها به نام الحرکیون که عدد آنها ۲۵۰۰۰۰نفر بود جنگ کرد وبعد از شهید شدن ۱۰۰۰۰۰۰نفر وشکست الحرکیون با فرانسوی ها به فرانسه رفتند.
وآمریکا مسیحی ها را به وسیله خائن الحرمین الشریفین وفتوای علما ی بد و فاسد ، که آنها را لشکر دوست اسم می بردند (واصل شرع را بر مردم پوشاندند)داخل سرزمینهای خاورمیانه کرد. وآمریکا عراق را ویران نکرد مگر به وسیله مصر وسوریه وهواپیماهایش را از کویت وسعودی وترکیه بلند می کرد .
افغانستان را از پاکستان میزند وبه وسیله افغانی های ائتلاف شمال –ربانی ودوستم –با طالبان می جنگد (۲) وحتی در جنگهای صلیبی قدیم صلیبیها با خیانت امیران شام وارد سواحل شام شدند واندلس نیز به وسیله خیانت سران طوائف سقوط کرد.
وهربار کفر نفع می برد ومسلمانان نیز بعد از از دست دادن دینش زمین وثروت خود را از دست می داد وهردولتی که حمله آمریکا به افغان را یاری می کرد هرکدام نفعی می خواست .
کانادا وانگلترا واسترالیا به خاطر مسیحیت وفرانسه وژاپن به خاطر اینکه نقشی در مصیر افغانستان داشته باشند وترکیه به خاطر اینکه به اتحاد اروپا بپیوندد.وازبکستان به خاطر کمک به دوستم ازبکی وتاجیکستان برای کمک به ربانی ودولتهای شمال افغان به خاطر ترس از گسترش دولت اسلامی وپاکستان وچین به خاطر کمک آمریکا به اودر برابر هند وگرفتن کشمیر وتا سهمی در آینده افغان داشته باشد وتا اینکه ائتلاف شمال به تنهایی تسلط نداشته باشد وروسیه وچین به خاطر چشم پوشی آمریکا از نقض حقوق بشر آنها وتا آمریکا مثل ویتنام ذلیل گردد.واما دولتهای خلیج به خاطر نوکری آنها برای آمریکا چون حامی تاج وتخت آنها است .تا دیروز انگلس وحالا آمریکا ارباب آنهاست .یک قرن از نائب پادشاه انگلیس وحالا ازواشنگتن پیروی می کنند . خلاصه هر کس با کفار برای جنگ با مسلمانان هم پیمان شود کافر است.
ششم :اسم بردن آمریکا واروپا به جهان پیشرفته
خودشان را به خاطر پیشرویشان در علم دنیوی وتکنولوژی مثل کفارمغرور هر زمانی جهان اول اسم می برند :افلم یسیروا فی الارض فینظروا کیف کان عاقبه الذین من قبلهم کانوا اکثر منهم واشد قوه وآثارا فی الارض فما اغنی عنهم ما کانوا یکسبون * فلما جاءتهم رسلهم بالبینات فرحوا بماعندهم من العلم وحاق بهم ما کانوا به یستهزئون . [ غافر ۸۲و۸۳ ] آیا در زمین سیرو سیاحت نپرداخته اند تا ببینند سرنوشت کسانی که پیش از ایشان بوده اند به کجا کشیده است آنان که ازاینان نیرومند تر ودارای آثار بیشتری در زمین بوده اند ولی چیزهایی که فرا چنگ آورده بودند ایشان را رهایی ندادوبدیشان سودی نبخشید * هنگامی که پیامبرانشان آیه های روشن ودلائل آشکاری برای ایشان می آوردند به دانش ومعلوماتی که خودشان داشتند وشادان می شدند وعذابی که توسط انبیا از ان بیم داده می شدند وایشان مسخره اش می دانستند آنان را در بر می گرفت. صحیح این است که این دولتها ی کافر اهل گمراهی وتاریکی هستند :والذین کفروا اولیاءهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات [ بقره ۲۵۷ ] وکسانی که کفر ورزیده اند طاغوت متولی وسرپرست ایشانند آنان را از نور بیرون آورده به سوی تاریکی می کشانند. انما المشرکون نجس [ توبه ۲۸ ] بی گمان مشرکان پلیدند.
آنها از چهار پایان گمراه ترند زنا ولواط را به اسم آزادی جایز می دانند در حالی که بعضی حیوانات جایز نمی دانند بخاری از میمون بن مهران ومسلم از ابی رجا العطاردی نقل می کنند که میمونی زنا کرد همه میمونها جمع شدند واورا رجم کردند . اسم خودشان را عوض کرده اند ” وقالت الیهود والنصارا نحن ابناءالله واحباءه ” [ مائده ۱۸ ] یهودیان ومسیحیان می گویندکه ما پسران وعزیزان خداییم . وقتی خداوند آنها را المغضوب علیهم والضالین اسم می برد دیگر جایز نیست آنها را پیشرفته اسم برد بلکه آنها اهل گمراهی وتاریکی وکثیفی ودوستان شیطان ومملکت ابلیس باید نام برده شوند.
هفتم :سازمان ملل متحده طاغوتی است که جز خدا عبادت می شوند :
این اصطلاح از طرف کفار صادر شده ومسلمانان نیز پیرو آن شدند ، مخصوصا بعد از جنگ عراق ضد کویت سال ۱۹۹۰، در این حال آمریکا خود را رئیس جهان معرفی کرد ودولت درست ومشروع دولت مورد اراده آمریکا بود . اما از کاخ سفید دستوراتش را بر جهان صادر نمی کردند بلکه ازسازمان بین اللمل در نیویورک این مجلس که پنج نجس بزرگ رادر خود جای داده است . اگر آمریکا چیزی را ارده انفرادی بودن را برای آمریکا وسیع می کند وهم پیمانانی برای آمریکا پیدا می کند تا در انظار عمومی آمریکا در تصمیمش تنها دانسته نشود . بلکه گفته شود که همه یا اکثر دولتها این تصمیم را دارند همچنانکه در جنگ عراق سی کشور بودند ودر افغانستان نیز احزابی را تشکیل داده است.
این مشروع بودن دولتی را فقط بر ضعیفان اجرا می کنند مثل زدن عراق وافغان ومحاصره لیبیا وسودان اما آن را بر قویهایی مثل اسرائیل اجرا نمی کنند .
پس برای هیچ مسلمانی اعم از فرد یا دولت جایز نیست که به مشروع بودن دولتی که آمریکا گذاشته است اقرار کند یا خواهان تطبیق آن ویا احترام به آن باشد، چون کفری بزرگ وخارج کننده از اسلام است .متاسفانه بسیاری از بزرگان دین چنین چیزهایی را بر زبان می آورند ومردم عوام نیز از آنها تقلید می کنند .
بهتر است کفر بودن آن را روشن کنیم :مشروع بودن دولتی در حقیقت شامل حکمهایی است که انسانها یی کافر آن را وضع کرده اند[ سکولاریسم ] که به احکام اسلام مقید نیستند وآن را بر جهان فرض می کنند که با این کار طاغوت می شوند : ” الم تر الذین یزعمون انهم آمنوا بما انزل الیک وماانزل من قبلک یریدون ان یتحاکمواالی الطاغوت وقد امروا ان یکفروا به ” [ نساء۶۰ ] آیا تعجب نمی کنی از کسانی که می گویند که آنان بدانچه بر تو نازل شده وبدانچه پیش از تو نازل شده ایمان دارند (ولی)می خواهند داوری را پیش طاغوت ببرند وحال آنکه بدیشان فرمان داده شده است که به طاغوت ایمان نداشته باشند .وشیطان می خواهد که ایشان را بسی گمراه کند . این آیه این نکته را می رساند که هر کس جز خداحکم صادر کند طاغوت است وهر کس حکمش را ازوی بگیرد عبد اوست وکافر می شود ” وقدامرواان یکفروابه ” درحالی که به آنها فرمان داده شده است که به طاغوت کفر ورزند . که معنی آن این است که حکم گرفتن از وی ایمان به وی محسوب می شود که مناقض با کفر به وی است وهر کس حکمی را پیش کسی ببرد برای عبادت کرده است . ان الحکم الاالله امرا الا تعبدوا الاایاه [ یوسف ۴۰ ] فرمانروایی از آن خداست وبس .دستور داده است که جز او را نپرستد .بیان می کند که خدا را تنها حاکم دانستن از عبادتهای دستور داده شده از سوی او است وحاکم دانستن غیر وی کفر است چون اسلام آوردن فرد مسلمان درست نمی باشد مگر اینکه به طاغوت کفر بورزد : فمن یکفر بالطاغوت ویومن بالله فقد استمسک بالعروه الوثقی [ بقره ۲۵۶ ] پس کسی که به طاغوت کفر بورزد وبه خدا ایمان بیاورد به محکم ترین دستاویز در آویخته است.
این ” شرعی بودن دولتی وقانونهای وضعی و سکولاریستی دولتها ودستور های وضعی ” همه شامل طاغوت حکمی است وکسی که آن را وضع کند ویا به آن حکم کند ویاحکمش راپیش وی ببرد ویابه آن راضی باشد کافر است وهر کس به خاطر تطبیق حکم طاغوت جنگ کند کافر است :والذین کفروا یقاتلون فی سبیل الطاغوت [ نساء۷۶ ] وکسانی که کفر پیشه اند درراه طاغوت می جنگند.
هشتم :قوانین وضعی دینی جدید است هر کس آن را تشریع کند ویا به آن عمل کند کافر است .
دین یعنی نظم وشیوه وشرع زندگی مردم چه حق باشدوچه باطل (….لکم دینکم ولی دین )کافرون ۶آیین خودتان برای خودتان وآیین خودم برای خودم (ومنیبتغ غیر الاسلام دینا فلن یقبل منه )ال عمران ۸۵وکسی که غیر از (آیین )اسلام آیین برگزیند از او پذیرفته نمی شود غیر از اسلام را نیز دین نام برده است.
پس چون قوانین وضعی [ سکولاریستی ] نظم وضع زندگی مردمی است که در کشور شان این احکام اجرا می شود واگر به آن راضی باشند این احکام دین آنها ست ، اگر چه بپندارند که اسلام دین آنهاست . مثل مشرکان زمان پیامبرصلی الله علیه وسلم می مانند که چیزی از دین ابراهیم را گرفته بودند وحج می کردند به دلیل اینکه بعدها پیامبر صلی الله علیه وسلم فرمود بعد از امسال هیچ مشرکی نباید حج کند ؛ چون سوره برائت امر شد . و آنها از افرادی که خداوند درباره آنها می فرماید : وما یومن اکثر هم بالله الا وهم مشرکون [ یوسف ۱۰۶ ] واکثر آنان مدعی ایمان به خدا هستند مشرک می باشند . خدا رادر نماز وروزه وچوستیان وناپلئون ولامبیر را در حکم پرستش می کنند و ” یریدون ان یتحاکموا الی الطاغوت ” می خواهند داوری و حکم را پیش طاغوت ببرند ، بر این دلالت دارد وقبلا بحث کردیم که حکم بردن پیش این قوانین ایمان به طاغوت وعبادت برای آنها است.
فرموده خداوند : ” ان الحکم الا الله امر الا تعبدوا الا ایاه ” [ یوسف ۴۰ ] فرمانروایی از آن خداست وبس دستورداده است که جز اورا نپرستید بر این دلالت دارد. وکسی که یکتا پرستی خداوند را در حکم اجرا کند توحید را رعایت کرده وهر کس حکم را پیش غیر وی ببرد مشرک است . ” ولا یشرک فی حکمه احدا ” [ کهف ۲۶ ] و در فرماندهی و قضاوت خود کسی را انباز (شریک) نمی گرداند در این آیه خداوند نهی می کند که در حکم برای وی شریک گذاشته شود پس کسی که حکم را پیش غیر شرع وی ببرد مشرک وکافر است.
آیه :ومن لم یحکم بما انزل الله فالئک هم الکافرون [ مائده ۴۴ ] وهر کس برابر آن چیزی حکم نکند که خداوند نازل کرده است اووامثال او بیگمان کافرند نص صریحی است برکفر هرکس که حکم خدا راترک کندوبه غیر فرمان وشرع او حکم کند مثل حاکمین امروزه که به دستورهای وضعی و سکولاریستی وشرعی بودن دولتی که حکم مورد اراده سازمان بین الملل است حکم می کنند. این آیه در مورد یهودیانی نازل شد که فکر می کردند ایمان دارند در حالی که به حکم فرض شده ار سوی خداوند بر آنها (رجم زناکار )عمل نمی کردند وحکم دیگری را جایگزین آن کرده بودند خداوند حکم به کفر آنها کرد وآیه در مورد هر شخص دیگری نیز که حکم خدا را تبدیل کند صدق می کند.
بعضی از مسلمانان امروزه همانند یهودیان سبب نزول این آیه هستند . کسانی که فکر می کنند مومن ومسلمان هستند ولی احکام خداوند را کنار گذاشته وبه احکام اختراع شده از سوی بشر حکم می کنند ودر اصول الفقه مقرر است که شان نزول آیه را حصر نمی کند پس آنهایی هم که امروزه به غیر آنچه خدا نازل کرده حکم می کنند قطعا کافرند .
وبا این حرفهافریب مخور که می گویند : کفر اصغر است وانسان با آن کافر نمی شود آن اثری که از ابن عباس نقل می شود ضعیف است چون فقط هشام بن حجیر آن را نقل می کند واگر هم صحیح باشد مردود است چون قول صحابه دیگر ابن مسعود هست که آن را کفر نام می برد و اصلا قول صحابی که نص عام را خاص نمی کندوهمچنین اگر قول دو صحابه در تعارض باشد ترجیح لازم است ولفظ الکافرون با ال استغراق منظور کفر اکبر است واینها همه از اصولی هستند که اتفاق علما بر آن است.
همچنین به حرف کسی فریب مخور که می گوید :منظور کفر اکبر است ولی برای کسی که حکم غیر خدا را حلال بداند این سخن خطا وبدون دلیل است وتقلیدی است که بعضی فقها به آن عادت گرفته اند وبا اجماع صحابه رد می شود که اعمالی که کفر است با خود عمل صرف نظر از عقیده اش فرد کافر می شود ولازم نیست آن را حلال بداند مثل ترک نمازاما اعمالی مثل شراب خوردن که کفر نیست انجام دهنده آن کافر نمی شود مگر اینکه آن را حلال بداند همچنانکه صحابه در مورد کفر قدامه بن مظعون فتوا دادند وحکم غیر ماانزل الله از اعمال مکفره است (فاولئک هم الکافرون ).
اضافه بر این اصلا کاری را که حکمای امروزی می کنند حلال دانستن است وحکم به قوانین را جایز وبلکه واجب می دانند وشراب وسودوزنا را اگر دوطرف راضی باشند بلا مانع می دانند ودر قانونشان هست که چیزی که در قانون درج نشده باشد نشانه مباح بودن آن است .
اکر ما می گوییم قوانین وضعی دینی جدید است منظور این نیست که هرکس در این مملکت باشد کافر است بلکه کسانی که قانون راگذاشته یاامر به اجرای آن کرده است ویا به آن حکم کرده ویا به حکم راضی باشند کافرند.وکشوری یافت نمی شود که از حکم به قوانین وضعی سالم مانده باشد مثل حکم در مورد ربا وقوانین تجارتی وکارگری وعقوبات ساخته دست خودشان به جای حدو د….
خلاصه مساله اینکه :کشورهایی که فکرمی کنند اسلامی هستند وبا آمریکا بر ضد مسلمانان هم پیمان می شوند از قبل با حکم وضعی و سکولاریستی کافر شده اند وبر مسلمانان واجب است بر ضد آنها قیام کنند وحاکم مسلمان نصب کنند . همچنانکه در حدیث هست که : با اهل امر درگیر نشوید مگر اینکه کفر آشکاری ازآنها سر بزد که شما دلیل بر آن کفر داشته باشید هر مسلمانی که برای این کار سعی کند اجر دارد وهر کس سعی نکند گناه دارد وهرکس به آنها راضی باشد از آنها ست .
نهم :دموکراسی دین جدیدی است هرکس آن را بخواهد یا به سوی آن مردم را فراخواند کافراست.
وقتی در قرون وسطی قدرت پاشاهان بر ممالک به کمک کنیسه زیاد شد مردم به پادشاه وکنیسه وپروردگار کنیسه کافر شدند تا اینکه فیلسوفشان گفت :آخرین پادشاه را به روده آخرین کشیش ببندید واز دست کنیسه ودین رهایی یافتند وقانونی باب میل خود برای خود گذاشتند وهر وقت می خواستند آن را عوض می کردند .( که این قوانین به نام سکولاریسم مشهور است )
این واقعه در انگلیس ودر فرانسه همزمان با انقلاب فرانسه رخ داد واروپاییان مهاجر به آمریکا این افکار را به آنجا بردند ودین خود کردندوآمریکا اولین مدافع دمکراسی در جهان شد ودولتها را به دمکراسی وغیر دموکراسی تقسیم کردند ودر همه دولتها به اسم حمایت از نظام دمکراسی وانتخابات و……..داخل شد.
این مسوده (نوشته شده ) در اینجا پایان یافت از پروردگار می خواهیم تمام علما وغیر علما ی مسلمان از جمله شیخ عبد القادر بن العزیزراآزاد سازد ومارا در اجربازگرداندن خلافت اسلامی که پیامبر وعده داده شریک سازد .
ما رااز دعای خالص خود محروم نسازید


۱مردم نباید میان اینهمه مدعی اسلام خود را سر در گم بدانند، چون الله تعالی به وسیله رسول الله صلی الله علیه و سلم ۱۴۰۰سال قبل آنرا برایمان روشن گردانیده است. جابر بن عبدالله رضی الله عنه می‌گوید: سمعت رسول الله صلیالله علیه و سلم یقول: لاتزال طائفة من امتی یقاتلون علی الحق ظاهرین إلی یوم القیامة «رواه مسلم»
همچنین از جابر بن سمره رضی الله عنه از رسول الله صلی الله علیه و سلم روایت است که فرمود: لن یبرح هذا الدین قیاماً یقتلون علیه عصابة من المسلمین حتی تقوم الساعة «رواه مسلم»
از یزید بن اصم از معاویه بن ابی سفیان از رسول الله صلی الله علیه و سلم روایت است که فرمود: من یرد الله به خیراً یفقه فی الدین ولا تزال عصابة من المسلمین یقاتلون علی الحق، ظاهرین علی من ناوأهم إلی یوم القیامة «رواه مسلم»
از عمران بن حسین رضی الله عنه روایت است که رسول الله صلی الله علیه و سلم فرمود: لا تزال طائفة من امتی یقاتلون علی الحق ظاهرین علی من ناوأهم حتی یقاتل آخرهم المسیح الدجال «رواه حاکم فی المستدرک و قال هذا حدیث صحیح علی شرط مسلم و لم یخرجاه»
در تمامی این احادیث رسول الله صلی الله علیه و سلم گروهی را به عنوان فرقه‌ی ناجیه و اهل حق معرفی می‌کند که:
۱. طائفه و گروهی هستند.
۲. با اینکه گروه و طائفه‌ی خاص اند ،اما به قول رسول الله ظاهرة علی الناس تاروز قیامت هستند، یعنی برای تمامی مردم شناخته شده و معروفند،وهمه “انسانها” اعم از مسلمان وغیر مسلمان آنها را می شناسند، اما به چه چیزی معروف و شناخته شده می‌باشند؟
۳. در تمام این احادیث می‌بینیم که رسول الله صلی الله علیه و سلم ویژگی و صفتی جدایی ناپذیر به این گروه و طایفه می‌دهد، که تاروز قیامت هرگز از آن جدا نمی‌گردد، و آن هم قتال و جنگ مسلحانه است. ( مترجم )
۲این نوشته قبل از حمله به امارت اسلامی افغانستان به رشته ی تحریر در آمده است ( مترجم )

← ایام مع امام” / امام شهید – باذن الله – اسامه بن لادن رحمه الله و جریان اخوان المسلمین

بیانیه امارت اسلامی در رابطه با یازدهمین سالگرد تجاوز سکولاریستهای جهانی به رهبری آمریکا به افغانستان

·         توسط عقبه بن عامر رضی الله عنه می­گوید:

از رسول الله صلی الله علیه وسلم شنیدم و ایشان بر بالای منبر بودند، فرمودند: «برای (مقابله و رویارویی با) آنان (کافران) آنچه از قدرت و نیرو برایتان امکان دارد، آماده نمایید، (و ادامه دادند) بدانید که قدرت و نیرو تیراندازی است، بدانید که قدرت و نیرو تیراندازی است، بدانید که قدرت و نیرو تیراندازی است

به روایت مسلم