افغان موج   

مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه ضمن اعمال تحریم‌های تازه علیه سوریه، قانون تحریم‌های حکومت اسلامی ایران را برای ده سال دیگر تمدید کرده است. یعنی این خاله بازی تا 10 سال آینده ادامه دارد ؟ این طرح یک هفته پس از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تصویب شده است...بشاراسد هم گفت : اگر ترامپ به گفته‌هایش عمل کند اتحاد با او علیه تروریست‌ها طبیعی است....

ترامپ اینجا ، ترامپ آنجا ، ترامپ همه جا....ای بابا ، زبل خانم اینقدر تحرک نداشت ! زنده یاد انیشتین مطمئن نبود علم و ماده انتهایی نداشته باشد ولی از بی انتهایی جهل بشر مطمئن بود . وسط این معرکه یکی هم نوشت : ما شرایط مان را به موقعیت های پیش آمده دیکته می کنیم..! دولت ترامپ و هر دولت دیگری و نیز هر گونه تغییر شرائط ، فقط و فقط می تواند در خدمت این خط اصولی مقاومت قرار بگیرد و لاغیر !

 

کف کردم . یعنی یک استراتژی دارند که البته هنوز معتبر است . از همان سال 1367 این استراتژی فقط منتظر " موقعییت " نشسته است . مبنا و پایه محکمش " اما و اگر " است ! اگر صدام حسین میرفت به شرق ، اگر تحریمها نبودند ، اگرآمریکا نیامده بود ، اگر جامعه منفجر میشد ،  اگرآلبانی اصلا در جغرافیا وجود نداشت ، با انبوهی اگر و مگر دیگر.... تا حالا رژیم سرنگون شده بود ! ما که بخیل نیستیم، خدایا این خوشی رو ازشون نگیر.... مواظب چاله ترامپ هم باشید و یادتان نرود که هیلاری کلینتون بارها وعده «با خاک یکسان کردن ایران» را داده بود ولی الان درخواست طلاق از بیل کرده است....! درود بر ترامپ روزی که زاده شد ، روزی که میلیاردر شد ، روزی که رئیس جمهورشد ، روزی که ریق رحمت را سر میکشد !

انطباق با هر شرایطی البته کار دشوار و مثبتی است ولی هر اسمی نمیشود رویش گذاشت ! شرایط کل دنیا به گونه ای است که باید انطباق کار کرد ولی دلیلی برحقانییت بقالی های مختلف نیست ! درزمین سیاست امروز کسی زیرچتر ارباب بی مروت نمیتواند دیکته بگوید همه باید دیکته بنویسند !


آهای دنیا ، الان ترامپ و تبریکات ولیعهد و حزب دموکرات و نگرانی های اوباما و چاله اوس علی و تیله جمشید و پوتین و اینا را فراموش کنید ! یک راس پسرشجاع در طول دهه های گذشته به خاطر روشنگری‌های گسترده‌ علیه (ارتجاع غالب) و (ارتجاع مغلوب) در مهین TVهدف کثیف‌ترین توطئه‌ها است . مدیرمیهن TVدر طول مبارزات خودش همیشه شیر موز را با لوله آفتابه میخورده است . سابقه مبارزاتی اون چاقال به دوران عروج اسب آبی برمیگردد ! روزی یک نظام اهریمن را مدیر میسابانند به الک ! با انتخاب ترامپ یکی از اهداف مبارزه پسرشجاع با «ارتجاع مغلوب»، پاسداری از نام و میراث باباشه . مدیر میهن TVرو دست کم نگیرید مصاحبه های تخمی با مُشتی شاسکول ، اهمییت این موضوع فراتر از سازه های علمی بزرگ جهان است ، وسعتش از تیرانا تا استکهلم تا امین آباد....میرود ! 


عالیجنابان فلانی یا منتقد مودب ، تحلیل انتخابات آمریکا و پیروزی ترامپ ، هر شکلی یا تعبیری میتواند داشته باشد جز آنکه در مدیا تیتر میشود . من شخصا ترجیح میدهم روزی یک بار در هرمسیری خطا بروم تا اینکه یک مسیر بی خطای ذهنی داشته باشم . اینطور که شما همه چیز را طبیعی میبینید و کنکاش ذهنی و سوال را اساسا لازم نمیدانید ناشی از تنبلی و کون گشادی شماست ! والا میلیونها آمریکایی با حزب دموکرات سالها خوابیدند و یک روز صبح یهویی به ترامپ رای دادند ! مردم آمریکا هم مثل بقیه جوامع نواقص و ضعفهایی دارد ولی نه دیگه اینطوری ! به هر حال شما کلا راحت باشید ! در مورد انتقاد دوم هم که رعایت ادب آریایی بود هم چشم حتما... اصل انتقاد پذیری مال همین وقتاست . سعی میکنم از واژه های مودبانه مترادف استفاده کنم . آدرس جغرافیایی عضو بدن را بدهم ، مثلا به جای کلمه کون بنویسم بالای ران و پائین کمر با گره دریایی 321 ناوبری....از فردا ساعت 20 دقیقه به 11 مودب میشم حضرت ادب....


 

https://www.youtube.com/watch?v=PWO5U5_o4so&feature=youtu.be

 

 

 

اسماعیل هوشیار

16.11.2016