افغان موج   
FacebookTwitterDiggDeliciousGoogle BookmarksRedditLinkedinRSS Feed

به گزارش رسانه‌های حکومت اسلامی ایران مذاکرات فشرده ولایت فقیه و فرانسه در سطح کارشناسان ارشد دو کشور در ۱۱ شهریور/ ۲ سپتامبر در پاریس بعد از ۱۰ ساعت پایان رسید . روز 5شنبه مهلتی که ولایت فقیه به غرب داده تمام میشود که منتظر وارونه شدن نظم جهانی باشید...در خلال این مذاکرات ظریف موفق شد یک موز کِش برود ...



خلیل‌زاد: واشنگتن در اصول با طالبان به توافق رسید...

مگه اینا در اصول اختلافی هم داشتند ؟ هیچ پدیده ای با خودش در اصول اختلاف ندارد .


خلیلزاد: توافق با طالبان آماده تایید ترامپ است؛ 'امارت اسلامی' برای آمریکا قابل قبول نیست...


پرزیدنت ترامپ: کارگران آمریکایی قلب و روح رستاخیز اقتصادی ملت ما هستند.

اینکه کاخ سفید چطوری و از کجا چوب به کون کارگر میکنه ؟ فعلا بماند . ولی حرف امام ترامپ درست است که گفته است روح رستاخیز اقتصادی جهان و وال استریت کارگران هستند...نقطه مقابل این را هم داریم .


محمد مساعد روزنامه نگار حکومتی چنین گفت : باید بارها تکرار کرد در 15 سال گذشته بیش از 1300 میلیارد دلار درآمد ارزی به داخل ایران سرازیر شده است یعنی 4 برابر رقمی که با عث جهش بزرگ چین از سال 1356 تا 1374 شد . سیاهچاله هایی که چنین ثروتی را بلعیده اند جواب میدهند که مسله اصلی اقتصاد اسلامی نظام مقدس است و نه تحریمهای اقتصادی غرب...


نظام سیاسی اسلام و اقتصادش اساسا پدیده ایی به نام کارگر را نمیشناسد این جماعت مومن اعتقاد دارد که کارگر وظیفه اش کار کردن است و بقیه مسلمانان حاکم در ایران وظیفه خوردن دارند برای رضایت خدا ...


مشکل نظام سیاسی اسلامی حاکم آن تیله هایی نیست که برای مخاطب ارسال میشود . عقد کودکی به نکاح نره خری ... حال و حول آقازاده ها ...صحنه های سکس خود آقاها با پرستو وکلاغها...مشکل اساسی حکومت اسلامی ایران اتفاقا همین اقتصاد است. به زبان ساده هرگونه ادامه یا استمراری در حاکمییت در گرو سلامتی اقتصادی است که در ایران اسلامی و اقتصاد الاغی امام خمینی از دیر باز مثل یک غده سرطانی فقط در حال گسترتش مخرب داشته است .


و غرب تنها برنده این صحنه تراژیک تاریخی است ، پول و ثروت خاورمیانه را در کنترل دارد و مخارج بازی خون را از زیر زمین برای اهالی روی زمین خرج میکند .

 
اینکه چه گروهی با چه دولتی همکاری کرده ؟ این هم بخشی از بازی است . اگر همکاری یا کشورهای همسایه را نقطه ضعف معرفی کنیم تمام هیئت حاکمه فعلی عراقی ،در زمان صدام ، مهمان حکومت اسلامی ایران بودند ، ازدیر باز این مرسوم ومعمول بود که نیروهای مخالف مهمان کشور دیگری باشند . شما وقتی همکاری با صدام را منفی معرفی میکنید ، اتوماتیک وجه اثباتی مثبت بودن سیاستهای حکومت اسلامی در ایران را معرفی کرده اید . جنگ 8 ساله ایران و عراق سرسوزنی مشروعییت مردمی نداشت و در تحلیلی تاریخی مقصر ابتدایی و اولیه جنگ هم شخص خمینی ودستگاه اسلامی اش بود که هنوز از راه نرسیده به فکر صدور انقلاب خودش به عراق بود تا به آنجا هم برینند ! چائیدی برادر...


بعد از چهل سال عملکرد مشخص و راندمان پیش رویمان در تمام زمینه های اجتماعی و سیاسی و اقتصادی ولایت فقیه ، شجاعت داشته باشیم و بپذیریم که اگر دولت صدام کارنامه ای منفی داشت حکومت اسلامی صد برابر بدتر بوده و است . این را در جنبش عمومی خرداد 1388 دیدم . آن زمان نه صدامی بود و نه از گروههای مسلح چیزی مانده بود . دیدیم که نظام اسلامی حاکم در ایران با خواسته های طبیعی مردم چه کردند ؟ سالهاست من نگاهم به انواع حرفها و بخارهای معده ای نیست . من مخاطب فقط به عملکرد و عطف به نتیجه مشخص قضاوت یا استناد میکنم .

در حالی که بسیاری از معترضان داخلی جمهوری اسلامی بارها با سردادن شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» علیه صرف هزینه برای حزب الله و حماس از بودجه مردم ایران اعتراض کردند، محمد عطریانفر، فعال سیاسی اصلاح طلب، این شعار را «چرندیات» خواند و گفت که ایران باید هزینه‌های حزب‌الله را بپردازد.
 

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از اعلام آمادگی علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران برای مجهز کردن این گروه نظامی ابراز «مسرت فراوان» کرد.

ولایت فقیه در ایران به اروپایی‌ها تا پنجشنبه فرصت داد که شیتیل بیشتر بسلفند والا گام سوم در راه است .

کاخ سفید هم اعلام کرد کسی نگران مخارج نباشد ، پول همیشه برای بازی هست .
 

 

 

  اسماعیل هوشیار

 

تاریخ انتشار :03.09.2019

 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید