افغان موج   

نوشته‌ی محمد عثمان نجیب

تفاوت وطن دوستی و ارزش داشتن خود و مارشال دوستم را به چشم سر دیدید…

چرا تاریخ را سیاه می سازید.

امروز پنجشنبه ۱۲ آگوست ۲۰۲۱ حدود چهل و پنج دقیقه نه شد که یکی از دوستان شخصی من و بزرگان آگاه از همه رویداد های هر لحظه‌ی وطن در عرصه‌ی سیاست و قلم گفتند:

 

اطلاع مؤثق از شهر مزار شریف به دست آوردند که شما سه کار کرده اید.

یک- در امتداد قصر سازی های خارجی تان قصری که در دوبۍ دارید همسایه‌های تان رهبران و کلان های طالبان و تروریستانی اند که همین حالا وطن را جهنم ساخته اند و با شما رابطه های بسیار تنگاتنگ دارند که مطمئنید کاری با شما نه دارند.

دو- سفر توطئه بار غنی ملعون به مزار شریف و شکست تعهدات غنی با مارشال دوستم و جلوگیری از معرفی جنرال صاحب مرادعلی مراد نتیجه‌ی مخالفت شما بوده که ظاهراً به گردن استاد محقق انداخته شده در حالیکه ایشان بر این مقرری پافشاری داشتند.

سه- شما همین امروز فامیل محترم تان را در یک پرواز فوق العاده به خارج انتقال داده و از پرش تا نشست هوا پیما منتظر رسیدن شان بودید الحمدالله به خیر رسیدند.

این ها کار هایی اند که انشاءاالله در مورد آن به مردم وضاحت عاجل و با ثبوت بدهید اطلاعاتی داده شده از نزدیک ترین اشخاص به شما دروغ ثابت شود و یا خط تان با ملت روشن گردد.

 

Sent from my iPad

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normale Tabelle"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman",serif;}