افغان موج   

نوشته بود : كلمه دیوث یا جاکش سیاسی ، زشت است و به كار بردن آن در نزد مردم قبيح است. تمام....

کلمات معصوم و زیبا و مورچه یا خطرناک و زشت و خرچنگی....تماما کار خودمان است . جنگ ذهنهای علیل با کلمات در جایگاه یا وزن کلمه تاثیری ندارد . هر چند به سادگی قابل تشیص است که کلمات دیوث یا جاکش در یک متن سیاسی و ادبی با فرهنگ زیر بازارچه نواب ، تفاوت کیفی دارد. ولی هر بار مشتی یابوی سیاسی باز هم این موضوع را تکرار میکنند . هنوز کسانی هستند که از کلمه سکس خجالت میکشند و به زبان نمیآورند که گویا بد آموزی دارد و یا ایشان ( چه زن و چه مرد ) اهل سکس نیستند و شب و روز به درودیوار فرو میشوند و میکنند و ظاهرا فراموش کرده اند که همه ما ابتدا محصول یک رابطه زیبا و طبیعی هستیم که اسمش سکس است و این زشتی ندارد .


زشت فرهنگی است که جواز شرعی عقد کودکان 9 ساله را صادر کرده است . زشت سیاستی است که خاورمیانه را رسما به خون و جهنم تبدیل کرده است. زشت باورنمایشات روحوضی کاخ سفید است با بازی دانالد رامپ...زشت قانون قصاص و قتل است. سانسور وخود سانسوری زشت است . زشت سیاستی است که بعد از سقوط صدام مستمر موش و گربه بازی میکند و مسئولییت تام و تمام خودش را نادیده میگیرد . بعد از سقوط صدام حتی پرواز یک مگس هم در مورد مولفه های داخل عراق با دولت آمریکاست چه رسد به جان آدمها . دولت آمریکا نوشت : یکی از عوامل زن بمبگذاری سال ۶۰در دفتر حزب جمهوری اسلامی در آلبانی بازداشت شد . کاخ سفید مدعی است ولی فقیه حاکم بهتر از رهبر عقیدتی است . این یکی ولی فقیه حاکم وقتی بمب میگذارد موجب ساخت و ساز و گلباران میشود !!

ادبیات زشت معنی ندارد . کلمه زشت وجود ندارد . کلمات فقط برای رساندن مفاهیم ساخته شدند . کلمات و ادبیات زشت معنی ندارد ولی اعمال و فرهنگ زشت روزانه در زندگی جاری میشود ! زشت آن سیاست و فرهنگی است که خمینی را توی ماه نشاند و ملتی را به خون . زشت تمام مقدساتی است که غیر قابل دسترسی و نقد و طنز میشوند !


یک پزشک مسلمان خانواده در عربستان سعودی ویدیوئی منتشر کرده که در آن توصیه هایی به مردان برای کتک زدن همسرانشان ارائه داده است...این زشت است .الثقابی در ویدیو که در اوائل سال تهیه شد، و موسسه پژوهش رسانه های خاور میانه در واشنگتن آن را ماه گذشته ترجمه و منتشر کرد، می گوید که هدف از کتک زدن همسر"ادب کردن است، نه خالی کردن خشم."



به نوشته وبلاگ پالایش ، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان که هفته گذشته برای مذاکره در مورد آوارگان جنگ سوریه به ترکیه رفته بود در بازگشت از آنکارا مطالب جالبی از اغتشاش فکری و روانی «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه را افشا کرد . خانم مرکل که آشکارا میکوشید در پرده و با احتیاط صحبت کند اظهار داشت : ترکیه کشوری بود که طی دهه گذشته با سرعت به دنیای مدرن و پیشرفته پرتاب شد اما اکنون در حال بازگشت به روزگاران سیاه گذشته است ! مترجم صدراعظم آلمان که در ملاقات های خانم مرکل با اردوغان حضور داشته است با ابراز شگفتی از انتقال اشیا و آثار تاریخی موزه های عراق و سوریه به کاخ ریاست جمهوری ترکیه فاش ساخته است که صندلی تمام طلای باستانی منسوب به حمورابی یکی از پادشاهان باستانی توسط ابوبکر البغدادی به شخص اردوغان هدیه شده است!


هانس یوهان شیللر (مترجم ترکی استانبولی وزارت خارجه آلمان) همچنین گفته است علت اصلی جنگ در سوریه منابع عظیم گاز قطر است!
داعش را کمپانی های نفت و گاز اروپا و آمریکا با حمایت مالی گسترده و سخاوتمندانه قطر و عربستان سعودی ایجاد کردند تا با تغییر درنقشه خاورمیانه ، وابستگی اروپا به نفت و گاز روسیه را برای همیشه قطع کنند!

فائزه هاشمی به دیدار بهائیان رفت و باندهای مافیای اسلامی به او تاخنتد حتی ظاهرا پدرش !! روزنامه حکومتی فلان نوشته بود ملاقات با فرقه ذاله بهائییت فقط حیثیت هاشمی را خراب میکند....ولی به نظر من فائزه هاشمی هیچ کاری بدون هماهنگی نمیکند ، ملاقات با بهایی ها موضوعی است که همه رویش توافق دارند به خصوص غربی ها در مسیر برجام ! ولی من از ملاقات با فرقه بهایی بهترش را سراغ دارم مظلومتر از بهایی ها خیلی داریم . فائزه هاشمی ملاقاتی با خانواده اعدامی ها ی و مادران خاوران میکرد و چند کلمه ندامت ( نقد ) به خاطر قتل عام زندانی ها به زبان میآورد . برای نقد گذشته باید از جاهای جدیتر شروع کرد ! اگر ترور و بمب گذاری زشت است ( که هست)....قتل عام زندانیان سیاسی خیلی زشتر است جناب کاخ سفید !

 


15.05.2016
اسماعیل هوشیار

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید