افغان موج   

مراسم هفتمین درگذشت اکبر هاشمی رفسنجانی روز یکشنبه ۲۶ دی ماه 1395 سر قبر خمینی در حومه تهران برگزار شد. هاشمی رفسنجانی روز یکشنبه ۱۹ دی ماه به دلیل ایست قلبی در سن ۸۲ سالگی درگذشت . به گزارش خبرگزاری‌ مراسم شب هفت هاشمی رفسنجانی با حضور حسن روحانی رئیس جمهور ولایت فقیه ، علی لاریجانی رئیس باج گیران مجلس و برخی از گنده لاتهای دیگر حکومت اسلامی برگزار شد.

در مراسم شب هفت گروهی مشغول یادآوری و سالگرد اصغر قاتل در زمان سلطنت بودند . اصغر قاتل در زمان سلطنت بزرگترین قاتل زنجیره ای بود ، البته بعد از شاهنشاه آریامهر ! شاهنشاه قتلها را برای ساختن مملکت انجام میداد تا کوروش از خواب بیدار نشود ! آیا رفسنجانی هم قتلهای زنجیره ای اسلامی را با هدف سازندگی انجام میداد ؟ اگر قتلهای هاشمی  محدود به سیاستمداران بزرگ بود با توجیه حفظ سیستم ... قابل توجیه یا مالاندن بود ، اما وقتی به فرخزاد هم رحم نمیکرد و قتلها جنبه سرگرمی داشت ، موضوع فرق میکند . بنابراین ما در شب هفت اکبری کشف کردیم که بین اصغر قاتل زمان سلطنت با اکبر قاتل زمان اسلام تفاوت وجود دارد !
 

گروهی دیگر اختلاف نظر داشتند که مرگ نابهنگام جوان ناکام اکبری ، چقدر جناح اصولی یا ولایت و سپاه را خوشحال کرده است ؟ من هم خیلی منطقی برایشان توضیح دادم که بر خلاف تیترهای انحرافی ، مرگ رفسنجانی در بالای سیستم ولایت فقیه کسی را خوشحال نکرده است بلکه عزاداران واقعی همانها هستند . تا جایی که یادم مانده ، سپاه پاسداران بعد از امضای دولت روحانی با غرب سر برجام ، سه بار اطلاعیه رسمی داد وگفت در کنار دولت روحانی است! وقتی سپاه رسما چنین موضعی دارد و روحانی واطرافیانش آب هم بدون اذن ولایت کوفت نمیکنند ، پس جناح اصول گرای وحشی ، خودش مسیر برجام  را قصد دارد طی کند ، فقط این کار با حضور رفسنجانی راحتر بود...

 

در همین راستا روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان ایران در گفتگو با وب‌سایت «مشرق» گفت: «هیچ تضمینی نیست که حسن روحانی سال آینده دوباره تایید صلاحیت شود....بله البته محتمل است ، ولی در نتیجه کار تاثیری ندارد . شخص خمینی هم زنده شود و رد یا تائید صلاحییت شود ، باز هم زمان به عقب برنمیگردد ! این سیستم ولایت اسلامی با ورژن 38 سال گذشته در آخر خط است . فهم و قبول این واقعیت مشکل نیست !

 

با همه این توضیح واضحات وقتی علماء سیاست چپ چپ مثل اسکولا به من نگاه میکردند...اعلام کردیم که اصراری نداریم درست یا غلط چیست ؟ در گذر زمان خواهیم دید . اما و اگر تابلوی خوشحالی ولایت فقیه و انقباض سیستم در مرگ رفسنحانی درست باشد و مرگ رفسنجانی یک فرصتی تاریخی برای سپاه باشد جهت مالاندن مسیر استحاله...پس تردید نکنید که همزمان فرصتی هم خواهد شد برای تعویض ریل غرب !

 

ساعت شرعی ظهور ترامپ از هم اکنون شروع شده است ! ۲۳ تن از مقام های ارشد پیشین آمریکایی با امضای نامه‌ای از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا، خواسته‌اند تا در آغاز کار خود در کاخ سفید در سیاست واشینگتن در قبال ایران بازنگری انجام دهد و در این رابطه با «شورای ملی مقاومت ایران» کار و مشورت کند.«شورای ملی مقاومت ایران» که هسته اصلی و رهبری آن را اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران تشکیل می‌دهند از فروردین سال ۱۳۹۲ در همسایگی کاخ سفید دفتری افتتاح کرده است که از جمله در زمینه لابی‌گری فعالیت دارد. یک مقام مسئول در قرارگاه پدافند هوایی ارتش حکومت اسلامی با اشاره به شلیک به سوی یک هدف در تهران، گفت : عصر امروز یک کفتر بدون سرنشین در حال نزدیک‌شدن به منطقه پرواز ممنوع در بیت عظما جهت ریدن روی سر عظما بوده که شناسایی و مورد هدف قرار گرفت و به هدف شوم خود نرسید !

 

 

 

 

 

اسماعیل هوشیار

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

17.01.2017