افغان موج   

مورگان اورتگاس سخنگوی وزارت خارجه کاخ سفید : کمپین ترور حکومت اسلامی ایران در خاورمیانه دیگر تحمل نخواهد شد ...
دیر است اما خوب است ، کم است اما از هیجی و خاله بازی زیر پتو خیلی بهتر است ... حالا سقوط هواپیمای اوکراینی هم به این مجموعه فشاری اضافه کنید . حکومت اسلامی که برایش جان انسان پشیزی ارزش ندارد . غرب هم برایش مهم نیست چه تعدادی کشته میشوند ، حتی اگر 200 آمریکایی هم کشته میشد وقتی خیز استحاله و مذاکره با هر جانوری داشته باشند تمام شواهد و اسناد بایگانی میشود .


ترامپ: با قتل سلیمانی می‌خواستیم ماجرای بنغازی تکرار نشود...

در شامگاه ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۲ تروریست ها به مجموعه دیپلماتیک آمریکا در بنغازی، لیبی حمله کردند و سفیر آمریکا کریستوفر استیونز و شان اسمیت مسئول مدیریت اطلاعات سرویس خارجی آمریکا را کشتند و چند ساعت بعد هم یک پیمانکار سازمان سیا و ده‌ها نفر دیگر در حمله دومی به قتل رسیدند...

این شبیه سازی به هزار و یک دلیل غلط است .

تکرار بنغازی برای حکومت اسلامی نه هژمونی میشود و نه نانی دیگر دارد و نه اساسا در شرایط چنین اعمالی نیست ، حکومت ایران از هیچ زاویه ایی در موضع قدرت نیست بلکه در موضع قدرت توسط همان غرب نشان داده میشود .

بعد از زدن هر جانوری ابتدا قول میدهند بعد از رفتن جانور مربوطه ، دنیای امن تری خواهیم داشت . بن لادن و دنیای امنی که قولش دادند ، بغدادی و دنیای امنی که قولش داده بودند ، صدام ، قذافی ... ولی همیشه و تاکنون فقط ناامنی را گسترش دادند . برای ساختن دنیای امن خطوط سیاسی مخرب جهانی باید کلا تعویض شود . همان خطوط نمداری که مذاکره و مماشات با هر شیطان تروریستی را مجاز میداند !


سپاه پاسدران مسئولییت سقوط هواپیمای اوکراینی را به عهده گرفت و گفت ولی به روح رسول الله عمدی نبود ....

ظریف وزیر خارجه سپاه هم گفت : سقوط هواپیما عمدی نبود ، کار ما بود ، ولی به حضرت عباس تقصیر آمریکا بود !


حسن روحانی رئیس جمهور سپاه هم گفت : آنهایی به به رقم 52 مرکز فرهنگی اشاره میکنند برای بمباران، وقتی به عدد 52 اشاره میکنی ما هم توجل شما را به عدد 176 جالب میکنیم . اگه بازم فشار بیارید یک هواپیما دیگر را میزنیم .


غرب هم گفت حالا که قسم خوردی باور کردیم و اشکالی نداره فدای سرعظما ، ما یک کمی دیگر تحریم را اضافه میکنیم ولی شما راحت باشید.

 

عروج اعتراضات دوباره مردم در خیابان موضوعی مثبت است . این دور از اعتراضات دی ماه 1398 ادامه و استمرار اعتراضات دیگر است . این موج از اعتراضات محدوده اش به سقوط هواپیمای اوکراینی و مسئول دانستن شخص خامنه ای نیست . این خشم فرو خورده مربوط به 40 سال بیلان منفی حکومت اسلامی ایران است . آنها یک سیستم و پیکره ای هستند با یک قانون اساسی جنایت پرور شریعت .

 حتی در حالت خوشبینانه ایی که غرب به آن امید بسته، اگر سیستم حاکم ولایت فقیه بخواهد در نظم نوین جهانی بماند باید کل سیستم وقوانین و تمامی ارگانهای مربوط به این حکومت اسلامی ، خراب شود ، وبا سیستمهای متعارف و مدنی جایگزین شود ، و نه اینکه چون خامنه ای مسئول است استعفاء دهد و برود و یک شارلاتان و قاتل دیگر به نام ولایت فقیه بیاید !

این روزها احساس بدی دارم وقتی کاخ سفید میگوید و تکرار میکند در کنار مردم ایران است ، در کنار مردم و خواهان مذاکره و صلح با ولایت فقیه ! احساس بد یعنی اینکه کاخ سفید مخاطب را گوسفند ببینند !


چند روز بعد از پروپاگاندای حکومت اسلامی درباره جنازه قاسم سلیمانی ، که با مرگ هشتاد گونه جانوری همراه شد ، مردم معترض واقعا و مجددا به خیابان بازگشتند.

در تمرینهای پلیسی حرفه ایی ، بخشی از تمرینها به تیراندازی مربوط است . یعنی تعدادی هدف واقعی و تعدادی اهداف پوشالی را کنار هم میگذارند و تمرین کننده باید با سرعت عمل خودش تشخیص دهد اهداف واقعی کدامند و فقط به آنها شلیک کند .


حالا هم آن هجمه گونه های مختلف جانوری عاشق جنازه قاسم را جدی نگیرید ، هدف واقعی و اصلی حضور همیشگی معترضان در کف خیابان است .


با شروع ماه ژانویه 2020 باران مصیبت برای مردم ایران شروع شد ، موشک ، مرگ در تشیع جنازه ، سقوط هواپیما ، سیل ، سقوط اتوبوس به دره ... و در تمامی صحنه ها از عده ایی خبری نیست !

جریان ققنوس، جریان فرشگرد ، شورای گذارمدیر ... لال بشی اگه فکر کنی همه اینا روی هم یعنی رضا پهلوی !

مدتی قبل از باران مصیبت ، حسن روحانی رئیس جمهور سپاه پاسداران سفری سیاحتی داشت به ژاپن و با مقامات ژاپن عکس هم گرفت . شورای مدیر نامه ای نوشت به نخست وزیر ژاپن و نکاتی را گفت که انگار از موضع جانشین ولایت فقیه با دولت ژاپن سرویس میدهد ...

خبر ندارم دولت ژاپن با اون نصایح و نامه مدیر شورا چه کرد ، ولی میدانم آمریکا و سیستم ولایت فقیه خیلی کارها و بازیها کردند ! و جریانات ذکر شده یهویی غیب یا ساکت شدند ! پدر جان احساس میکنی مثل دون کیشوت آلترناتیوی ؟ خُب یه کاری بکن ، چیزی بگو ، حرفی بزن ...

دریغ از جیغی بنفش یا لگدی سمبلیک به گربه !

چیزی که معلوم داره ، این جریانات و حضرات قارچ پرورشی ، خیلی روی سپاه پاسداران حساب باز کردند ، سپاه هم برای اینکه آینده ش تامین باشه ، روی همینا خیلی حساب میکنه . عده ایی هم روی غرب حساب باز میکنند ، و آمریکا که اصلا روی هیچکش حسابی باز نمیکند و کتابی ندارد به جز منافع خودش !

حدود یک سال قبل از سقوط شاه سابق در 1357 ، صحبت از جزیره ثبات بود و رفاقت همایونی با غرب ! ولی ناگهان فرش را از یر پای همایونی کشیدند ! یادتان که نرفته ؟

به قول روزولت در سیاست هیچ اتفاقی بدون برنامه نمیافتد !

 



11.01.2020
اسماعیل هوشیار

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید