فرا رسیدن فصل زیبای بهار و آغاز سال 1393 خورشیدی را خدمت هموطنان عزیزو گرانقدرم تبریک و تهنیت عرض نموده ، امیدوارم سال نو سال استقرار صلح وآرامش درکشور ما قرار گیرد،انشأالله.
قیوم بشیر
ملبورن – آسترالیا
بیست و نهم حوت 1392
آمد بهار و فصل خروش طبیعت است
دشت ودمن زلاله وگل غرق رحمت است
بویی که از تراوش گل های روزگار
همواره بر مشام رسد با طراوت است
برخیز که نو بهار رسید سبزه سر زند
ای هموطن به کشور ما دم غنیمت است
پوهندوی شیما غفوری 19.03.14
من این چند سطررا روی دومنظور نوشته کردم. نخست اینکه داکتر زرغونه عبیدی در مورد نوشتۀ آقای کاوه شفق آهنگ نظرانتقادی خویش را تحریر نموده بودند. متصل با نشر آن یعنی در پای نوشته خانم عبیدی از جانب مسؤل محترم صفحه یک یادداشت سه سطری در تأئید مقالۀ آقای کاوه شفق آهنگ درج گردیده بود. این کار برایم عجیب جلوه نمود و در دلم گفتم این است همبستگی مردها!از همه مهمتر اینکه برایم واضح تر گردید که برداشت مرد ها و زنها از یک موضوع مشخص میتواند از هم متفاوت باشد.
